Survival Test/cz

From Minecraft Wiki

Survival Test
Survival Test.png
Starting version

0.24 (1. září 2009)

Latest version

0.30 (10. listopadu 2009)

Paid

Ne

Website

http://www.minecraft.net/survivaltest (Odstraněn)

Test přežití je test pro režim Hra o Přežití ve vývojové fázi Minecraftu vydána pod verzí Classic. Každý ho mohl hrát bez ohledu na prémiové členství (zadarmo). Byl odstraněn z webu 16. prosince 2010, kdy byly stránky značně změněny. Když byl Minecraft ve verzi Alpha, Test Přežití bylo možné stále hrát, ale odkaz byl skrytý; nyní už odkaz nefunguje, ačkoliv jsou zde způsoby k hraní starších verzí Minecraftu jako je tato. V této verzi, z uhlí padaly kamenné půlbloky, ze zlata zlaté bloky, ze železa železné bloky, a Syčáci útočili nablízko, ale po smrti explodovali. Jediným zdrojem jídla byly hnědé houby, které bylo možné najít zabitím ovcí nebo prasat a nebo v jeskyních. Také zde byly červené houby, ale hráče zraňovaly. Při pokácení stromu, z kmene vypadlo 3-5 kusů dřevěných prken. To platilo i pro rudy. Zlatá ruda poskytovala 3-5 zlatých bloků, atp. Systém bodování byl poprvé vložen v této verzi. Hráč také vezme mobovi 4 (Heart.svgHeart.svg), když ho praští pěstí.

Zombie nosící helmu v Testu přežití.

Rozdíly oproti Classic režimu Tvoření[edit | edit source]

Bodování[edit | edit source]

Některé z aspektů bodování jsou napsány níže:

Body se nepřičetli po nepřímém zabití (například, když vybuchující Syčák zabil zombii, body za zombie se nepřičetly).

  • Notch vytvořil moba Obra v poslední verzi Testu přežití, ale byly dočasně skryti kvůli problému s objevováním se a výkonem. Nicméně, od verze 1.7, Obři nejsou již skryti, protože byl vložen /summon příkaz.
  • V Testu přežití zombie a kostlivci měli šanci k nošení zbroje, ale Notch to odstranil ve finální verzi. (Zbroj pro zombie a kostlivce byla znovu vložena s vydáním verze 1.4.2., společně s přídavkem okouzlení.)
  • V testu Přežití byl nejrychlejším mobem Pavouk, schopný chůze rychlé jako hráč.
  • Indev 0.31 v úplně první aktualizaci byl znám jako Test přežití.
  • V Testu přežití 0.24, Syčáci byly přidáni z nepovedeného modelu prasete.
  • Test přežití, ačkoliv byl odstraněn, lze stále hrář na webových stránkách, pokud má Classic nebo Test přežití stále složky. Classic a Test přežití používá stejnou složku.
  • Nemůžete hrát Test přežití bez nového spouštěče (Pokud sami nemáte složku Survival Test .jar).