Nether Quartz/cz

From Minecraft Wiki

Nether Quartz
Nether Quartz.png

Type

Raw Materials

Durability

N/A

Renewable

No

Stackable

Yes (64)

First appearance

13w01a

Data value

dec: 406 hex: 196 bin: 110010110

Name

nether_quartz

Pekelný křemen je položka, kterou lze získat tím, že v Pekle vytěžíte ložisko křemene. Ve starších verzích MC-PE šel získat křemen pomocí Nether Reaktoru.

Přísada při výrobě[edit | edit source]

Složení vstup » výkon
Ruditové louče,
Křemen,
Kamení

Skla,
Křemen,
Dřevěné půlbloky

Křemen

Tavení[edit | edit source]

Složení vstup » výkon
Ložisko křemene
Nether_Quartz_Ore

Nether_Quartz

Všimněte si, že ložisko křemene nelze získat bez okouzlení Silk Touch, a že toto tavení je mírně neefektivní, protože se štěstí, můžete získat více než jeden křemen na rudy. Také by tam být žádný důvod, aby vyzvednout s hedvábím kontaktu, pokud jste byli jen tak tavit jako by to bylo účinnější na dlouhé výlety pro úsporu místa a sbírat zkušenosti vydělal od těžby křemen rudu na později.

r
13w01a Přidáno Nether křemen.
13w01b Pevná Nether křemen není dosaženo, když tavící Nether křemen rudy v peci.
January 4, 2013 Jeb tweeted, že Nether Křemenný by být použity pro dekorativní použití také.[1]
January 7, 2013 Jeb tweeted obraz nějakého Blok Křemen Testy potenciálně být náhradou za nedostatek vápence / mramoru ve hře.[2]
13w02a Přidáno blok křemene, vytvořený s nether křemen.
pa
0.6.0 Přidáno Nether křemen.

Drobnosti[edit | edit source]

  • Nether Křemen se zdá být docela běžný, ale ve skutečnosti, je asi stejně běžný jako železná ruda v podsvětí, nachází se zde přibližně 70 rudy na kus, ačkoli se soustředído velkých ložisek jako uhlí. Co se jim zdá častější je, že mohou vyvolat na libovolné vrstvě v Nether, není třou se v extrémních horní nebo dolní vrstvy Nether. To v kombinaci se skutečností, že Nether má více vystaveny bloků, než na jeskyně podsvětí, a to, že netherrack mohou být odstraněny mnohem rychleji než kámen.
  • I když v reálném životě nastolena křemíkový krystal na kusu oceli je stejně účinný jako kamínek na ocel (pro jiskry), zdá se, že žádný plán realizovat křemen a ocel útočníka.

Reference[edit | edit source]

  1. jebtweet:287481098760499201
  2. jebtweet:288311932304371712