Melon Seeds/cz

From Minecraft Wiki

Melon Seeds
Melon Seeds.png
Seed Stem.gif
Seed Stem Grown.png
Typ

Item

Fyzika

No

Průhlenost

Yes

Svítivost

No

Odolnost proti výbuchu

0

Nářadí

None

Obnovitelné

Yes

Seskupitelné

Yes (64)

First Appearance

Beta 1.8

Data values
Block
dec: 105 hex: 69 bin: 1101001
Item
dec: 362 hex: 16A bin: 101101010

Semena melounu jsou položky, které v současné době lze nalézt pouze v Opuštěný důl Hřídel Komody, obchodování, nebo tím, že si meloun plátek do crafting mřížky.

Semena melounu mohou být zasazeny na zemědělské půdy. V průběhu doby, oni rostou do stonku a produkovat Melon na některý přilehlé špína, trávě nebo polního blok. Pokud meloun již zabírat přilehlé nečistoty / trávy nebo půda místo, bude stonek neroste žádné další melouny, dokud meloun je odstraněn. Když meloun roste na zemědělské půdě se promění v regulérní špína block.Jediná stopka může růst neomezený počet melounů.

Semena melounů trvat delší dobu k růstu než jiné plodiny, a lámání meloun blok vede 3-7 meloun plátky, které mohou být použity jako spolehlivý zdroj potravy. Melon blokuje pouze růst, když ne neprůhledné Blok je přímo nad stonku.

Semena melounu, stejně jako u jiných semen, potřebují určité množství světla na růst. Hořák se zdá být minimální potřebné osvětlení. Redstone Svítilny nebo velmi málo světla způsobí, že semena vyskočí ze země a může být opět zvýšila.

Semena melounů lze chovat pomocí výše uvedené metody. To je proto, že když se semena vyskočí na zem, protože nízké osvětlení, může se občas vrátit 2 semena na květináč.

V době uvedení na 1.0.0, jsou Melon Seeds ovlivněny kostní moučky pouze v první fázi růstu, ani jednou, že jsou žluté stonek.

Další informace týkající se zemědělských melouny lze nalézt v meloun zemědělství.

ruční práce[edit | edit source]

Složení vstup » výkon
meloun plátek

Automatické zemědělství[edit | edit source]

Automatické meloun Zemědělská mohou být vytvořeny pomocí pístů. Umístění meloun semena, prázdný špíně a písty v konkrétním způsobem lze zajistit, aby melouny rostou před pístů, takže když je aktivní, písty zlomit melouny. Tyto meloun plátky pak bude nucen dopředu. Umístěním vody kanál přímo v přední části melouny, můžete vytvořit systém, který bude dodávat na meloun řezy pro Vás vodě.

Poznámka: Pokud jste se vytvořit automatizovaný farmu v uzavřeném prostoru, jako například podzemí, meloun rostlina vyžaduje transparentní blok nad ní, aby se třeli meloun v přilehlém bloku. Toto ustanovení se nevztahuje na melounu' blok sám, který bude růst obvykle s blokem nad ním.

r
12w36a Kuřata nyní používat pšenice semena, meloun semena a dýňová semínka místo pšenice k chovu.

hmyz[edit | edit source]

  • V snímek 12w36a, můžete vidět pouze na levé straně kmene, v závislosti na vašem F souřadnici.

viz také[edit | edit source]