Share

Share

Items/ro

From Minecraft Wiki
Jump to: navigation, search

This page is part of the Romanian translation project.

Obiectele (sau așa cum le numesc unii jucători români, itemi sau iteme, ca în engleză) sunt lucrurile din joc care nu există în afara inventarului jucătorului și nu pot fi plasate (în forma în care sunt ele în inventar) în spațiul înconjurător. Unele obiecte nu fac altceva decât să plaseze blocuri sau entități când sunt folosite. De exemplu, cadrele de obiecte se transformă într-o entitate când sunt plasate, sau paturile, care se transformă într-un bloc când sunt plasate. Din 1.4.6, obiectele și blocurile vor afișa numerele lor deasupra HUD-urilor când vor fi selectate, iar textul dispare repede.

Obiectele au propriile lor ID-uri.

Tipuri[edit]

  • Materialele prime sunt componente cu care se construiesc lucruri sau se fac alte obiecte.
    • Unele materiale sunt provenite numai de la creaturi, făcând uciderea lor o necesitate.
    • Alte materiale se obțin din craftare, coacere/topire, minare sau prin combinarea acestor procese.
  • Mâncarea este găsită sau craftată de către jucător și mâncată pentru regenerarea punctelor de foame.
  • Poțiunile sunt obiecte ce pot fi băute și conferă efecte specifice.
  • Plantele sunt obiecte găsite crescând în mediu (excepție făcând semințele de pepene) ce pot fi colectate și plantate pe blocuri ce îndeplinesc condițiile de creștere în particular pentru plantă.
  • Obiectele informative, acestea fiind hărțile, busolele și ceasurile, asistă jucătorul în călătoriile sale în mediu. Dacă ești într-o mină sau altundeva departe de suprafață, ceasul îți poate arăta dacă e zi sau noapte.
  • Armele sunt folosite pentru a combate creaturile ostile sau pentru a ucide creaturi pasive, în principal pentru mâncare și materiale.
  • Vehiculele, cum ar fi vagonetele și bărcile, îi dau jucătorului sau obiectului posibilitatea de a călători pe pământ sau pe apă cu viteze relative și ușurătoare.

Istoria[edit]

  • 11 decembrie 2012: Dinnerbone a postat pe Tweeter o fotografie cu diamantul randat în 3D.[1] El a arătat, de asemenea, un alt obiect randat în același fel, însă doar în modul cu grafici "fancy".[2]
  • 12 decembrie 2012: TeamMojang (canal pe YouTube) a postat un videoclip arătând noile obiecte randate în 3D.[3]
  • 1.4.6:
    • 12w50a: Când se joacă în modul cu grafici "fancy" și obiectele sunt aruncate din inventar, vor fi randate în 3D.

Vezi şi[edit]

Referințe[edit]