Share

Share

Infiniminer/no

From Minecraft Wiki
Jump to: navigation, search

This page is part of the Norwegian translation project.

Infiniminer[edit]

Skjermbilde av en Infiniminer bane.

Infiniminer er ofte forbundet med Minecraft for å gi Notch en ide om hvor han skulle gå med Minecraft. Det ble utviklet av Zachtronics Industries, og utgitt i trinn på inkrementelle oppdateringer under April–Mai 2009. Det fikk raskt en følgelse på oppslagstavler rundt omkring på internett, og inspirerte Notch til å jobbe på Minecraft flere uker etter det ble avviklet. som Minecraft, er Infiniminer er et block-basert grave/bygge spill. Det var orginalt tiltenkt til å bli spilt som et lag-basert konkurranse-spill, hvor målet er og finne og utvinne dyrebare metaller, og bringe dine funn til overflaten for å tjene poeng for ditt lag. Imidlertid, mens spillet ble populært, bestemte spillere at det var mye morsommere å bygge ting en å konkurrere for poeng. Zachtronics avsluttet utviklingen av spillet under en måned etter dens første utgivelse. Kilde koden var ikke-masket, som resulterte i at mange hackere lagde hacket klienter, og andre var ulykkelige med balansering på gaffelen, som gjorde det til å skjebnesvangert miste følgere.

Referanser[edit]