Firework Rocket/cz

From Minecraft Wiki

Firework Rocket
Firework Rocket.png

Typ

Items

Trvanlivost

0 (Data)

Obnovitelný

Yes

Stohovatelné

Yes (64)

První Appearance

12w49a

Hodnota dat

dec: 401 hex: 191 bin: 110010001

Risen Firework Rocket
Firework Rocket.png
Potěr

When a rocket is fired from the ground or from a dispenser

První vystoupení

12w49a

Síť Identifikace

22

Savegame Identifikace

FireworksRocketEntity

Ohňostroj rakety je položky a osoby, která při aktivaci, vytvářet barevné exploze.Barva, vyblednutí, tvar a účinek výbuchu jsou určeny jaké přísady se používají pro vytvoření ohňostroj hvězda - jeden z použitých složek vytvořit raketu. Nicméně, může ohňostroj raketa být vytvořeny bez ohňostroj hvězda. Když se to stane, bude to mít pouze rakety stopu, bez barevné exploze.Výška rakety mohou být změněny přidáním až 3 střelný prach na raketové receptu. Tím se zvyšuje doba letu o 1 za střelného prachu. Více ohňostroj hvězdy mohou být také používány, v takovém případě každý zhasne současně, pokud raketové vybuchne. Ohňostrojové rakety lze aktivovat klepnutím pravým tlačítkem myši žádný blok s nimi, nebo mohou být vyhozen z rozprašovačů. Tyto ohňostroje jsou přizpůsobitelné v barvách, tvarech a výška. Existují 336 různé druhy raket. Jejich letová dráha je náhodný a někdy jsou kompenzovány až 5 bloků na straně, oni také mají tendenci ke spirále nahoru. Ohňostroje jsou také ovlivněny gravitací. Jejich pohyb je možné změnit pomocí výbušniny nebo tekoucí vodou.

Tam je zpoždění mezi výbuchu a hráč slyšení zvuk, napodobující skutečné ohňostroje, ale tohle se zvuk šíří mnohem pomaleji než v reálném světě.[1][2] Jeb zmínil na Twitteru, že ohňostroj může mít vliv na davy, jako strašit vlky.[3]

Pokud raketa cesta brání jakékoli pevné bloku to bude dělat jednu ze tří věcí: pobyt v rámci bloku, jako kdyby chytil tam, dokud nevybuchne (více pravděpodobné, že se stalo, kdyby ohňostroj má kratší doba letu), explodovat při kontaktu (v případě, že stane exploze se objeví nad bloku, i když raketa nešla nad ním, pokud existuje více než jeden blok), nebo zůstat v rámci bloku na několik sekund a pak odletět více na stranu (s větší pravděpodobností stane s delší doba trvání). Pokud raketa s jakékoliv výbušné látky výbuch pod blokem, bude výbuch vzor objeví přitiskla k zemi v širokém, disku-jako móda.

ruční práce[edit | edit source]

Ohňostroj Raketa je jedním z mála věcí, ve hře, které nemůže být přijata přímo z tvořivého zásob.

Složení vstup » výkon bere na vědomí
střelný prach + Papír

Při vytvořený tímto způsobem (bez ohňostroj hvězda), bude raketa mít žádné exploze účinky. To bude mít vliv na singleplayer.
střelný prach + papír
+ ohňostroj hvězda

Přidání více střelného prachu zvyšuje trvání rakety. Až tři střelného prachu může být použit. Kromě toho, může být více ohňostroj hvězdy také použít, v tomto případě všechny zhasne současně, pokud raketové vybuchne. Omezením množství střelného prachu na jeden, je možné použít až sedm ohňostrojné hvězdy.

Když je raketa vypuštěná v roce lávy, bude raketa hořet, ale dosáhne svého zamýšleného výšky a explodují jako normální. Po spuštění v ohni, bude raketa krátce chytit a uhasit rychle, dosáhnout zamýšleného výšky, a explodují jako normální. Ani láva, ani oheň změní pohyb rakety. Ohňostroje může explodovat nad 256 limitem bloku výšky. Ohňostrojové rakety mohou také cestovat přes stydké portálů, pokud vystřelil uvnitř portálu podsvětí, které zůstanou v horní části portálu, nemůže jít výš, pak půjdou přes portál.Raketa nebude vidět pod mrakem, když to exploduje. Pokud nechcete, aby ohňostroj hvězda a nebo jiný typ speciální ohňostroj a jen aby to pravidelně ohňostroj raketa to nebude dělat explozi v nebi!

trvání[edit | edit source]

Nad raketkou se vypisuje výpis "dovedností", zde naleznete i dobu letu. (např. "doba letu: 1").

Vzdálenost letu (v blocích), je v závislosti na střelném prachu.

  • 1 střelný prach: 12-21 bloků
  • 2 střelný prach: 23-38 bloků
  • 3 střelný prach: 40-57 bloků, některé mohou všah vybouchnout už na 35 a 36 bloku.

Výsledky získané 576 ohňostroj na typu jsou vyrazil. Pomocí malé sevřel a červené ohňostroj hvězdy.

tvar účinky[edit | edit source]

Shape effects[edit | edit source]

Ohňostroj může mít pouze jeden tvar účinku pro každou ohňostroj hvězda použité v receptu.Kombinace ohňostrojné hvězdy lze použít na stejném ohňostroj rakety při tvorbě.

tvar účinky
 ! Type Složení účinek vzorový obrázek
0 žádný Malá koule exploze (výchozí) Fireworks small ball.png
1
požární poplatek
Velký míč výbuchu 400px
2
zlatý nuget
ve tvaru hvězdy výbuchu 400px
3
hlava
(jakékoli)
liána tvaru (liána obličej výbuchu) Creeper firework.png
4
peří
roztržení výbuchu 400px

další efekty[edit | edit source]

Kromě tvaru účinky, může se přidat buď nebo obou těchto dalších vlivů. (Místo jednoho nebo obou z nich kdekoli v průběhu natáčení Ohňostroj hvězda.)

další funkce
Složení účinek vzorový obrázek

záře kamenný prach
Zajiskření (Crackle efekt po výbuchu) 400px

Diamant
Stezka efekt po výbuchu 400px

r
24 listopad, 2012 Jeb uvedl, že tam může být ohňostroj Minecraft na Aktualizace budoucnosti s týmem počítače Minecraft v MineCon 2012.
5 prosinec, 2012 Jeb uvolnil první fotografii zábavní pyrotechniky, spolu s informacemi, které barvy, vyblednutí, výška, účinky a tvary budou craftable.
12w49a Přidáno ohňostroj rakety.
12w50a Přidáno zvuk a další efekty na ohňostroj raket.

hmyz[edit | edit source]

  • Pokud raketa exploduje v těsné blízkosti vody a / nebo ledu, všechny nedaleké vody a / nebo ledu se objeví neviditelné na zlomek vteřiny.
  • Pokud raketa exploduje poblíž nether portal, mohou portál bloky obrátit neviditelný zlomek vteřiny.
  • Malý míč ohňostroj hvězda velmi zřídka nefunguje.
  • Odpalovací raket v tekoucí vodě může způsobit Minecraft zpomalit a zmrazí, a to i poté, co rakety všichni dokončení exploduje.
  • V případě raketa je umístěna na straně stěny bloků, často raketa stane přilepená nebo na straně bloku.
  • Vypalování raketa jednotka může zůstat pod vodou bez oheň byl uhašen.
  • V SMP, pokud spustíte ohňostroj bez ohňostroj hvězda, výjimka Java zabije připojení a dojde pokaždé, když se pokusíte znovu přihlásit (tato byla stanovena v Minecraft 1.4.7)
  • Při spuštění prázdné ohňostroj, bude tato výzva "Konec Stream" na multiplayer, pokud byl jmenován na kovadlině. To nebude mít žádný vliv na singleplayer.
  • Rocket výbuchy může být slyšen na titulní obrazovce, pokud zahájena rychle, než si uložte a ukončete editor.
  • Při umístění do portálu Nether, rakety rychle teleportovat do Nether, kde nebudou explodovat, dokud nezadáte Nether. Pokud budete posílat dost raket s ohňostrojem hvězdami prostřednictvím portálu, bude masivní barevné exploze na vás čekat na druhé straně. To nefunguje v opačném způsobem; rakety vybuchnout brzy po dosažení podsvětí.
  • Pokud dělat ohňostroj hvězda s dvěma inkoustovými vaky, bude diamant, glowstone, hlava, růžová, a světle šedá, černá kruh se místo blesku a částice budou růžové a šedé.
  • Ohňostroj rakety uvízly v žebříčcích může začít odrazí nahoru a dolů.
  • Ohňostroj částice nejsou viditelné skrz mraky.

Drobnosti[edit | edit source]

  • rakety které vybuchnou pod vodou vypadají přesně stejně jako ty, které explodují nad vodou.
  • Tekoucí voda může být použita velmi účinně úhlu rakety.
  • I když rakety mají výbuch, to nemá vliv na položky, davy, nebo zničit bloky.
  • rakety nemůže způsobit výbušniny nebo Ender krystaly explodovat.
  • I když zaklepal na vodorovné trajektorii vodou nebo výbuchu, rakety vždy směřují přímo vzhůru.
  • rakety může být zahájen z Zásobník, bude však pouze spustí vzhůru z bloku přímo v přední části zásobníku.
  • Praskavý zvuk z ohňostroje je stejný jako zvuky, které slyšíte, jak drak Ender je zabit.
  • Střelba raketa do pavučina způsobí, že se zpomalí, jak se očekávalo, se exploze částice zpomalil taky, vytváří barevný míč uvnitř webu.
  • rakety zahájené v lávě bude hořet, jak jdou nahoru.
  • rakety se pustil do mrak nebude vidět z pod mraku.
  • Nemůžete najít rakety v tvůrčím režimu inventáře.
  • Pokud raketa je zahájena vedle žebříku, bude "lezení žebříku" zvuk přehrát, jak to jde nahoru, jako kdyby hráč nebo mob lezli po žebříku.
  • Zahájení raketu v ruce na dřevěné přítlačné desky bude aktivovat.Stejný neplatí pro kamenných desek nebo při použití stojanů.
  • Existují 52.480 raket kombinace.
  • Odpalovací rakety z stojanu do tekoucí vodě pošle jim létající do asi 165 bloků od místa původu.
  • Zatímco na tvůrčí režimu, zahájení rakety na portálu podsvětí odešle ji do jiné dimenze: pokud odeslán zatímco v podsvětí, bude to jít do Podsvětí, a naopak (jak 1.4.7).
  • Poté, co se ohňostroj hvězda učiněna, lze další barvivo být přidány do ohňostroj hvězda vytvořit "fade" efektu.

Reference[edit | edit source]

  1. jebtweet:277075644804907009
  2. jebtweet:277075517226762242
  3. jebtweet:277075087503536128