Ender Pearl/cz

From Minecraft Wiki

Ender Pearl
Ender Pearl.png

Type

Raw Materials

Durability

N/A

Renewable

Yes

Stackable

Yes (16)

Network ID

14

Savegame ID

ThrownEnderpearl

Data value

dec: 368 hex: 170 bin: 101110000

Name

ender_pearl

Ender Pearl je předmět, který vypadne po zabití Endermana.

Používání[edit | edit source]

Pro použití Ender Pearly se musí kliknout pravým tlačítkem myši, to způsobí že se uživatel teleportuje, na místo dopadu Ender perly. Po teleportaci se ubere 5 (Heart.svgHeart.svgHalf Heart.svg) bodů života. Nošení okouzleného brnění s Feather Fallingem nebo ochranu snižuje množství poskození po dopadu. Pokud hráč nemá dostatek zdraví, zemře po teleportaci.

Ender Perly jsou užitečné pro teleportaci do těžko přístupných míst, jako jsou strže a útesy (nahoru / dolů / přes). Jsou také vhodné pro uniknutí smrti, jako v případě, že se hráč dostane do pasti, tím že ho obklíčí nepřátelští mobové nebo v případě, že hráč spadne do lávy.

Ender Perly jsou nezbytné k výrobě Eyes of Ender, které se používají k vyhledání pevnosti a aktivování End portály. Proto jsou Ender Perly velmi důležité k dosažení The End. Oči z endu jdou vyobchodovat od vesničanů.

Jako přísada na crafting[edit | edit source]

Složení Vstup » Výstup
Ender Pearl + Blaze Powder

History[edit | edit source]

b
1.8 Přidáno Ender Pearls společně s Enderman. Ender Perly mít žádné použití.
1.9pre1 Ender Perly jsou nyní méně obyčejně nachází v blízkosti vodních ploch, protože Endermen nyní teleportovat pryč, když v kontaktu s vodou. Před touto verzí, Endermen nepokoušel se teleportovat a byly poškozeny / zabito od vody mnohem častěji, což způsobuje řadu Ender Perly nastat kolem vodních ploch.
Později, na návrh ze isJesus, Notch implementovala teleportuje funkci pro Ender Pearls.[1][2][3]
1.9pre2 Přidáno teleportuje funkci Ender Pearl.
Použití Pearl Ender se teleportovat za následek kopání ze serverů pro "hacking". To je způsobeno tím, že spouštěcí kontroly měl zabránit modifikované klienty pohybuje příliš rychle.
1.9pre3 Ender Perly jsou nyní používány k řemeslu Eyes of Ender.

Hmyz[edit | edit source]

  • Pokud na koni na lodi, minecart nebo prase se sedlem, vyvolání Ender Pearl nebude teleportovat vás, ale jste stále poškozené.
  • Házení si Ender Pearl pak jít spát probudí vás a damage, ale není teleportovat přehrávač.
  • Je možné použít Ender Pearl v tvůrčím režimu. Pokud hledáte na bloku v rámci hráčské řady, přehrávač se zobrazí hodit, ale není teleportovat. Pokud hledáte na bloku mimo hráčova rozsahu, nic se neděje. Nicméně, v "Xbox 360 Edition" Ender perly fungovat podle očekávání.

Drobnosti[edit | edit source]

  • Ender Perly mohou být použity k teleportovat / pohybovat bez pevných bloků stisknutím proti bloků a pomocí Ender Pearl na nohami hráče, dokud hráč prochází. [4]
  • Ochrana a Feather Padající kouzla jak snížit padající damage od Pearl Ender. S dostatkem ochranu a dostatek perlami, jeden mohl cestovat na dlouhé vzdálenosti velmi rychle.

To je možné, aby se třeli hodil Ender Pearl s ID 14, ale není teleportovat. Tím se zobrazí pouze Ender Pearl sprite a zmizí okamžitě.

  • Pokud hráč hází Ender Pearl a pak zemře před nárazem, hráč nemá teleportovat po respawning, ani hráč trvat pádu škodu z perlu.
  • Pokud hráč hází Ender Pearl v přežití režimu a změn tvůrčí režimu před zemích perla, hráč je stále teleport.
  • Hráč není teleportuje v případě, že házet Ender Pearl a zadejte Nether před ním zemích.Perla je ztracena
  • Ender Perly se srazí s vinnou révou, vysoká tráva, keře Mrtví, Ferns, květiny, všechny druhy Sazenice, všechny druhy hub, všechny druhy Minecarts, Lodě, a Nizo Portály.
  • Je-li více Ender Perly jsou vrženy za sebou, může hráč pouze zraněn jednou z pádu škody ve zhruba jedna sekunda rozpětí.

Reference[edit | edit source]

  1. http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/kpsay/eggsnowballender_pearl_suggestiongif/c2mabfj
  2. notchtweet:118614580539826176
  3. http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/kss7n/twitter_ender_pearls_have_a_unique_ability_now/c2mwldd
  4. http://www.youtube.com/watch?v=KA1UmxraeUg

Viz také[edit | edit source]