Ender Chest/cz

From Minecraft Wiki

Ender Chest
Ender Chest.gif
Typ

Tile Entity

Fyzika

No

Průhlenost

Yes

Svítivost

Yes, 7

Odolnost proti výbuchu

3,000

Nářadí

Grid Wooden Pickaxe.png

Obnovitelné

Yes

Seskupitelné

Yes (64)

First Appearance

12w21a

Data value

dec: 130 hex: 82 bin: 10000010

Enderské Truhly jsou bloky co mohou skladovat itemy. Jejich funkce jsou stejné jako u normálních truhel, s tím rozdílem, že itemy jsou sdíleny ve všech těchto truhlách, jiné dimenze nevyjímaje.

Enderské Truhly nemohou být zdvojeny do dvojitých truhel avšak mohou být normálně položeny vedle sebe.[1] Enderské Truhly nedropnou jejich obsah, když jsou požkozeny. Itemy umístěny v nich zůstanou trvale, i když jsou zničeny všechny ostatní Enderské Truhly, a jsou tedy přístupné z nových Enderských truhel. Enderské Truhly mají stejnou odolnost proti výbuchu jako obsidian, takže jsou imunní vůči explozím. Také vyzařují světlo a částicový efekt podobně jako Endermani a portály do netheru. V SMP serverech mají Enderské Truhly pro každého hráče jiný inventář, ale mají také jednu nevýhodu: zničení Enderské Truhly dropne pouze 8 obsidiánu (pokud nepoužíváte Hedvábný dotyk (Silk Touch) na krumpáči), což znamená, že potřebujete další Oko z Endu (Enderu), abyste mohli vycraftit další Enderskou Truhlu.[2]

Craftění[edit | edit source]

Ingredients Input » Output
Obsidián

Oko Endermana

Official release
12w21a Enderské Truhly byly přidány do hry a sdílely jednotlivý inventář pro všechny hráče na serveru; Jeb uvedl, že to bylo změněno na jeden inventář pro každého hráče ve snapshotu 12w24a.[7]
Enderská Truhla byla založena na fóru Reddit.[3][4] Tento nápad byl původně stvořen pro mod od Ecu a ChickenBones.[5]
V odezvě na pocity některých uživatelů na funkčnost Enderských Truhel plánoval Jeb otestovat je, on to má specifikovat.[6]
12w24a Enderské Truhly nyní pracují 1 inventář/hráče v multiplayeru (Inventář pro každého hráče namísto sdílený po celém světě).
Enderské Truhly dropnou 8 obsidiánů když jsou rozbity, vyjímkou je když je těžíte s krumpáčem a očarováním Silk Touch (Hedvábný dotek).

  • Vzhledem k tomu, že položky zůstanou v truhle i pokud jsou všechny Ender Truhly rozbité, tak hráč může obnovit věci odkudkoli bezpečně.
  • Enderské Truhly mohou být velmi užitečné v Survivalu nebo v Hardcore, pokud je hráč schopen získat potřebné zdroje, aby je vycraftil.
  • Píst neposune Ender Truhly, podobně jakou normálních truhel nebo obsidánu.
  • Dobrý způsob přesunu velkých zásob používáním jedné Enderské Truhly je umístit ji, přetáhnout itemy, co potřebujete přemístit, rozbijte truhlu, a pak ji dejte tam, kde budete dané itemy potřebovat. Itemy během této akce nebudou zničeny.
  • Přestože je Ender Truhla vyrobena z obsidiánu, může být rozbita kterýmkoliv krumpáčem, podobně jako stůl očarování.
  • Enderské Truhly fungují mezi dimenzemi.

Reference[edit | edit source]

  1. jebtweet:205651290439696384
  2. jebtweet:212517695487344640
  3. jebtweet:205307552941088768
  4. http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/ku8oc/another_use_for_ender_pearls_the_ender_chest/
  5. http://www.minecraftforum.net/topic/1160665-125mods-quiddity-modding/
  6. http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/u2rwt/suggestion_make_a_private_dimension_ender_chest/
  7. jebtweet:212939797868707844