End Portal Frame/cz

From Minecraft Wiki

End Portal/cz
End Portal Frame.png
End Portal Frame (Repaired).png

Typ

Pevný blok

Fyzika

Ne

Průhlenost

Ano

Svítivost

Ano, 1

Odolnost proti výbuchu

18,000,000

Nářadí

None

Obnovitelné

Ne

Seskupitelné

Ano (64)

First Appearance

Beta 1.9-pre3

Data value

dec: 120 hex: 78 bin: 1111000

Portál do Endu je útvar, který se nachází ve Strongholdech. Vzhledem je podobný Kamenu z Endu s dekorativním namodrale zeleným vrchem a se stranami dekorovanými dutými zaoblenými obdélníky se stejnou barvou jako vrch. Nacházejí se v dvanácti kostkovém čtvercovém tvaru v místnosti nad nádrží s lávou a schodištěm obsahující spawner Rybenek.

Ender portály se vygenerují 3 na jednom světu. Pro nalezení portálu můžete vyhodit Ender perlu do vzduchu, ta potom vyletí vysoko do vzduchu a ukáže směr nejbližšího portálu. Pro aktivaci portálu musíte do každé kostky portálu vložit Ender perlu. Po vložení se aktivuje portál a můžete projít. Z Endu vedou 2 cesty: 1. Zabijte draka 2. Jednoduše zemřete. Po zabití draka dostanete velké množství XP a dračí vejce. Pokud chcete sebrat dračí vejce máte 2 možnosti: 1. Pokud máte krumpáč s Něžným dotykem (Silk touch) 2. Použijte píst k schození vejce do portálu.

Zajímavá věc u Portálu do Endu (a spawneru příšer) je, že jsou průhledné pouze při načítání - narozdíl od jiných průhledních kostek, dá se na ně položit rudit, vést ruditový proud, dusit moby atd.

Využití[edit | edit source]

Některé z těchto bloků v sobě mají vložené Oko z Endu. Použití dalších Očí Endu na ostatní kocky zapříčiní umístění Oka na vrch kocky. Jakmile se Oka vloží do všech dvanácti bloků, aktivuje se Portál do Konce a hráč jím může projít do Endu. Navíc, stejně jako Podloží, Portály do Endu se dají zničit pouze v Kreativním módu.

Portály do Endu vysílají signál do Ruditového komparátoru vždy, když je přítomno Oko Enderu, tudíž je možné použít jej například jako zámek v Dobrodružném módu.

Jak se do Endu dostat?[edit | edit source]

Postavenej EndPortal
  • V Hre o Přežití, je zapotřebí najít tzv. Stronghold. Je to Automaticky generovaná stavba, nachádzející se pod zemským povrchem. V celém světe, se vygenerují jenom tři strongholdy v celém světe. Jestli chcete Stronghold najít, a portál aktivovat, musíte si zaobstarat Oko z Endu. Když už ste se rozhodli jít do Endu, ve světe se dá kliknout pravým tlačidlem s Okem Endu v ruce. To Oko z endu vypustí. To oko se začne vznášet vysoko ve vzducku. Pújde ale směrem k Portáli (k nejbliššímu). Netřeba zapomínat, že v strede portálu je před aktivacií láva, takže téměř instantná smrt. End Portál se nachádzi již postavenej v End-Portál Chamber (Komora Ender Portálu). Všechny portáli musejí být aktivovány. Kdyš sou, vznikne černej portál. Po vstoupení do Endu jsou jenom 2 cesti spět. Zabít Draka, nebo jednoducho Zemřít.
  • V Kreativním režimu se taký dá dostat do Endu. Kocka portálu i Oko Endu je dostupný v klasickém inventáři (kocka se dá získat i /give <jméno_hráče> minecraft:end_portal). Portál musí vypadat tak jak na obrázku. Kdyš ale vstoupíte do endu, I v kreativním režimu jsou jenom dvě tí samí cesty ven. Pokud se chcete v Kreativu zabít, použite /kill (co vás zabije).
  • Kdyš se říka jenom dvě cesty, tak jenom dvě. Bol by márnej pokus snažít se postavit jakýkoliv portál. Ani aktivovanej portál Do Endu nebo portál do Pekla vás odcud nedostanou. Ani /tp (To vás jenom teleportuje na jiní kout endu).

Video (ANG)[edit | edit source]

Beta
1.9-pre3 Portály Endu používaly jinou texturu a vysílaly světlo o úrovni 15.
Když se Portál do Endu spawnul, měl popraskanou texturu End Portal Frame (Cracked)-Pre 1.9 Pre-release 4.png, při kliknutí na něj s Okem Enderu se 'opravil', textura se pak opravila na čistou verzi bloku End Portal Frame-Pre 1.9 Pre-release 4.png.
Přestože blok nešel vytěžit, exploze mohla způsobit jeho dropnutí. Také neměli popisek, což indikovalo, že jejich dropnutí je bug.
1.9-pre4 Textura Portálu byla změněna a nešel rozbít pomocí TNT.
Official release
1.3.1 12w23a Portál Endu je přístupný v inventáři kreativního módu nebo možností zvednutí bloku, s popiskem Portál do Endu.

Issues[edit | edit source]

Issues relating to “End Portal Frame/cz” are maintained on the issue tracker. Report issues there.

  • Stejně jako Podloží, Portál do Endu je nezničitelný bez použití kreativního módu nebo jiných módů. Při tomto rozbití ve chvíli, kdy je portál aktivován, samotný portál se neuzavře, narozdíl od Portálu do Netheru. To je pravděpodobně zapříčiněno tím, že Portály do Endu by neměly být zničeny, ale portály do Netheru lze zničit, protože jsou vyrobeny z Obsidiánu.
  • Při rozbití téhle kocky, to vydává stejný zvuk rozbíjení jako kocek typu Skla.
  • Pokud není ze vzhledu jasně zřejmé, že jde o of Portál do Endu, existuje "přední strana" bloku, dovnitř "tvořiště" portálu, protože tatkto jsou bloky ve světě generovány, aby se při položení Očí Enderu portál aktivoval. Pokud se Portály do Endu položí náhodně a portál se aktivuje, poslední blok musí směřovat dovnitř, protože je to poslední blok, do kterého je umístěno Oko Enderu.
  • Protože v každém světě jsou pouze tři Strongholdy,v každé mapě se těchto bloků nachází pouze 36. (V edici pro Xbox 360 pouze 12)