Cooked Porkchop/cz

From Minecraft Wiki

Cooked Porkchop
Cooked Porkchop.png

Typ

Food

Obnovuje

Hunger.svgHunger.svgHunger.svgHunger.svg

Může být vařena

Ne

Stohovatelné

Ano (64)

První vzhled

Indev (February 19, 2010)

Hodnota dat

dec: 320 hex: 140 bin: 101000000

'Vařená vepřová kotleta (také známý jako 'Grilované vepřové), je potravina, která lze získat při vaření surový kotleta v peci, nebo je upustilo prase, které je zabito ohněm.

Vypalování prasata poskytuje mírně jednodušší způsob, jak získat teplou vepřové kotlety bez nutnosti sledovat pec.Hráč může spálit prase tím, že chodí do láva, pravým tlačítkem myši na blok pod prase s kbelíku z láva, nebo osvětlení čtverce kolem něj na požáru s pazourek a ocel. Od 1.0 můžete získat také vařené vepřové kotlety tím, že zabije prase s meč nebo luk s hasičským Aspect / Flame okouzlení.

Vařené vepřové kotlety jsou stohovatelné, spolu se syrovými vepřové kotlety a všech ostatních potravin, což umožňuje vařit plně 8 vepřové kotlety na uhlí nebo dřevěné uhlí. Vařené vepřové kotlety léčí 4 hlad jednotky a 12,8 potravin sytost.

vaření[edit | edit source]

Složení vstup » výkon
syrové vepřové žebírko

použití[edit | edit source]

výhody[edit | edit source]

  • Vzhledem k tomu, slušnou zásobu suroviny vepřové kotlety, lze vařené vepřové kotlety být v peci během několika sekund.
  • Mohou být snadno získat, když prase zemře před ohněm. To se nejlépe provádí s mečem nebo lukem okouzlil s ohněm Aspect / Flame.
  • Vařené vepřové kotlety mají vyšší efektivní kvality (kompozitní hladu restaurování a nasycení restaurování) než všechny ostatní potraviny, s výjimkou steak, který má stejnou účinnou kvalitu.

nevýhody[edit | edit source]

  • Stejně jako suroviny porkchops, dostupnost vařených porkchops závisí na přítomnosti prasat na dosah. Prasata jsou nalezeny poněkud náhodně, a může trvat mnoho času a cestování najít, v závislosti na biom, že hráč se tře v. To je nejlepší plemeno prasat jednou alespoň dvě z nich jsou, tak bude stabilní, obnovitelné dodávky prasat.
  • Chov prasat požaduje mrkev, což může být velmi obtížné získat, pokud neexistují žádné vesnice s mrkví náplastí v blízkosti, protože jen velmi zřídka poklesne z zombie.
  • Killing prasata potravin snižuje počet prasat k dispozici pro jízdu s sedla.

Indev
February 19, 2010 Přidáno vařené vepřovou kotletu.
Beta
1.5 Prase kapky teplé vepřové kotlety po smrti s ohněm.
1.8 Jeb zmínil umožňující stohování jídlo, když žádal o hladu a přidávat více realismu,[1] a potraviny byly aktualizovány.[2]
Textura vařených vepřové kotlety, bylo rovněž změněno na světlejší barvu, která vypadá spíš jako z reálného života vepřové kotlety, a starý textura byl použit pro steak. Před, Vařené Vepřové kotlety použít texturu starého Steak:1.3.2 steak.png, Ale byl změněn na lehčí:1.3.2 cooked porkchop.png
Vařené porkchops nyní jsou stohovatelné, spolu se syrovými vepřové kotlety a všech ostatních potravin. Před touto aktualizací, vařené vepřové kotlety uzdravil 4 srdce a ani stohovat. (S výjimkou v Indev, kde bylo možné vyskládat.) Také, vařené vepřové kotlety, stejně jako všechny potravin, nyní obnovit hlad místo zdravotní.
Vařené vepřové kotlety se již klesla zombie pigmentování po jejich smrti, ale oni padají shnilé maso.
Official release
12w37a Textury změnil z1.3.2 cooked porkchop.png do 12w37a cooked porkchop.png(Položka skřítka již má tmavě obrys).
Console Edition
1.1 Vařené vepřové kotlety pomocí Beta 1.8 texturu.

Reference[edit | edit source]

  1. jebtweet:47281587301265409
  2. jebtweet:103408168356421632