Bread/cz

From Minecraft Wiki

Chléb
Bread.png
Typ

Jídlo

Obnovuje

Half Hunger.svgHunger.svgHunger.svg

Může být vařena

Ne

Stohovatelné

Ano (64)

První vzhled

Indev (February 6, 2010)

Hodnota dat

dec: 297 hex: 129 bin: 100101001

Chléb je potravinová položka dostupná v Indevu (od 6. února 2010), Infdevu, Alfě a v Betě.

Výroba[edit | edit source]

Ingredience Vstup » Výstup
Pšenice

Využití[edit | edit source]

Díky vysoké trávě je chleba pravděpodobně jeden z nejsnadnějších jídel. Venkovním stavěním farem u zdroje vody může pšenice vyrůst za pouhý den bez použití nářadí, mimo dřevěné motyky. V noci kostní moučka zabezpečí, že budete mít svůj první bochník ještě před úsvitem. Chléb má výhodu, že nepotřebuje pece, ačkoli k osvětlení farmy k požadované světelné úrovni číslo 9 pro stálý plodinový růst vypotřebujete nějaké množství uhlí nebo dřevěného uhlí.

Pšeničné zemědělství trpí velmi nízkou hustotou. Jedno aplikování kostní moučky vyprodukuje pouze jednu pšenici - méně účinný než používání kostní moučky u hub. Pšenice také roste pomalu a to zabírá docela hodně obdělané plochy k podpoře dostatečného jídla.

Nicméně, jakmile to všechno zvládnete, velmi velká farma může nakonec znamenat vybudování stálé, spolehlivé, bezpečné a obnovitelné zásoby pšenice a potravinový dostatek. S použitím pistonů nebo vody bude produkce pšenice snadná. Před vyčerpáním z rozbíjení bloků pomáhá pšenice přispívat do efektivního množství získané energie. Jelikož jeden chleba má hojivou hodnotu Half Hunger.svgHunger.svgHunger.svg, chleba je lepší než nezpracovaná jídla a celkem vzato dobrá volba pro většinu situací.

Maličkosti[edit | edit source]

  • Chleba kdysi požadoval 6 pšenic
  • Do jednoho staku se vejde 64 chlebů. Tato skutečnost byla obnovená s příchodem hladu v 1.8.
  • Chleba může být nalezen jako odměna v truhlách v dungeonech a v dolech.

Podívejte se také na[edit | edit source]

Přehled předmětů[edit | edit source]