Banner/cz

From Minecraft Wiki

Bannery jsou vysoké ozdobné kameny, představovat pole, které je vysoce přizpůsobitelné pomocí barviva.

získání[edit | edit source]

Bannery může být rozbito jakéhokoliv nástroje, nebo bez nástroje, ale sekera je nejrychlejší.

Block
Banner
Hardness 1
Tool
Breaking time[note 1]
Hand 1.5
Wooden 0.75
Stone 0.4
Iron 0.25
Diamond 0.2
Golden 0.15
  1. Times are for unenchanted tools in seconds.
Banner
White Banner.png

Type

Non-Solid Block

Physics

ne

Transparency

ano

Luminance

ne

Blast resistance

5

Hardness

1

Tool

?

Renewable

ano

Stackable

N/A

Flammable

ne, ale vzplane z lávy

First appearances

vidět dějiny

Drops

Itself

Block entity id

banner

Data values

vidět datové hodnoty

Name

vidět datové hodnoty

Banner bude také rozbít a pusť se jako položky v případě, že blok banner je připojena k přesunuta, odstraněna nebo zničena.

crafting[edit | edit source]

Bannery mohou být vyrobeny z vlny a holí.

Ingredients Crafting recipe
Matching Wool +
Stick

přírodní generace[edit | edit source]

Bannery generují na vnější straně koncové měst. Je to purpurová banner s černým Chevron a černé obráceného Chevron.

Bannery také generovat v lesních domů.

používání[edit | edit source]

Prapor lze použít ozdobu do svého domu a nebo také aby jste ho poznali.

začínáme[edit | edit source]

Existuje 16 barevné prázdné bannery, a četné vzory každý k dispozici v každé ze 16 barev. Banner jsou vybaveny až 6 různých vzorů. Vrchní vrstva banner (nebo k poslednímu přidané vzoru) může být smyta do použitím jej na kotel.

Bannery, stejně jako příznaky, mohou být umístěny jak na zemi, čelí různé směry, a na stěnách. Bannery nemají kolize masku (oni jsou kompletně non-solid), takže bod ů a mob ů může pohybovat přes bannery. Ostatní bloky (včetně dalších bannerů), mohou být umístěny na libovolném okraji HITBOX praporem své; který navzdory objevit jako dva bloky vysoký, vyplní jen spodní blok (nebo horní blok pro bannery na stěnách). Bannery mohou být také umístěny v položce rámů, kde se potom zobrazí jako jejich model položky.

Voda a láva bude proudit kolem transparenty. Lava může vytvořit oheň v leteckých bloků vedle bannery, jako kdyby bannery byly hořlavé, ale bannery nebudou shoří (a nemůže být spáleny jinými metodami, a to buď). Bannery také nemůže být přesunuta do pístové s.

kopírování[edit | edit source]